[Tajfutas] Váltó Liga - Eötvös Váltó

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Sze. 1., Sze, 12:42:18 CEST

Az utcai futóversenyek tervezhető igénybevételek, időben energiában. Azok és
a tájfutó versenyek között kb akkora a különbség, mint egy fix "irodai"
munka és egy nem csak rajtad múló szaladgálós között. Ez utóbbit választják
kevesebben. Talán kényelemből, nem vállalva a kockázatot, vagy alkatilag nem
is képesek rá, kerülik a stresszt. Mint az utcai futók. /sehol egy
eltévedés, egy nem várt hegy, egy térképhiba, se egy vaddisznó:-)/
MM