[Tajfutas] TÁMOP sikerek

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Okt. 31., V, 11:34:53 CET

Sziasztok,
Az internetet és azon belül a pályázati lehetőségeket néha-néha átböngészem.
Még a tavasszal megtekintettem a TÁMOP 3.2.11/10-1 Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása c. projektjét, és akkor azt mondtam magamban, magamnak, hogy itt bizony lenne lehetőség a tájékozódás, navigáció, Diáktájfutás fogalmakkal, lebonyolítással részfeladatokat teljesíteni (alvállalkozásban) kluboknak.
A kiírás szövegének egy részlete:
"A kulturális intézmények és szervezetek (könyvtárak, múzeumok, levéltárak,

közművelődési, valamint művészeti intézmények és szervezetek) és a nevelési-oktatási

intézmények közötti együttműködések elősegítése differenciált lehetőséget nyújt az

egyedülálló pedagógiai és művészeti komplex tanulási formák elterjesztéséhez az óvodai

nevelésen és a tanórán kívüli tevékenységek során, a tehetséggondozásban és a

felzárkóztatásban. A kulturális intézmények és szervezetek olyan adottságokkal

rendelkeznek, amelyek révén hatékonyabban tudnak meghatározott tanítási, nevelési

célokat támogatni, mint amire a formális oktatás lehetőséget nyújt."

Ennek kapcsán el nem tudtam volna képzelni, hogy önálló sportszervezetek is sikerrel pályázhatnak majd erre a projektre. (A kiírás erre lehetőséget biztosított.)

De láss csodát:

Sikeres TÁMOP pályázatok:

Környezeti nevelés tájékozódási futással Zala megyében
http://emir.nfu.hu/nd/umft/index_TamProj.php?id=48648&tipus=2

A gyerekek képességfejlesztése a tájékozódási sportokkal
http://emir.nfu.hu/nd/umft/index_TamProj.php?id=48634&tipus=2

Gratulálok a nyerteseknek és bízom benne, hogy a program megvalósítása során nyert tapasztalatokat megismerhetjük, és hasznosítani tudja sportágunk a következő évekre kidolgozásra kerülő és megvalósításra váró Sportágfejlesztési Tervben.