[Tajfutas] Farkasok a bükkben Na és HIÚZOK!:)

Istvan Torok isti at namafia.atomki.hu
2010. Okt. 25., H, 10:49:37 CEST

Sziasztok!
   Sokáig szobatársam volt egy romániai másodosztályt birtokló nagyváradi
magyar srác, aki elmesélte, hogy néhány éve a Fogarasi havasokban vagy a
Retyezátban(?) vagy két tájfutót megöltek a farkasok. Egyébként két-három
éve Telkibánya közelében alighanem én is láttam farkast a havas téli erdőben,
egy családi kiránduláson, de csak vagy 150 méterről, és mire odaértünk
ahol keresztezte az utat már elrejtőzött. Szerintem nem árt óvatosnak
lenni...
   Üdv,    Török István,    DEA.