[Tajfutas] Farkasok a bükkben Na és HIÚZOK!:)

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Okt. 22., P, 21:24:28 CEST

Szia Gábor,
Akkor "mákom" volt, mert a versenysúlyom a 63-65 kg között mozgott. (Jelenleg 75 kg)
A puma veszélyre emlékszem, de hogy annyira csont és bőr lettem volna? Hm......??
Az Edzésnaplóban röviden ez szerepel.
1987.06.13. ! (Piros felkiáltójel) Táv: 11820 m Ep: 16.
Kissé bizonytalan kezdés 1, 2-re. 3-4-5 nagyobb gond nélkül. 5-6 átmenetben egy kicsit megszaporodunk. Két felesleges bozótfutás. 7-13 között jól haladunk. 14-s előtt felgyorsulunk, elvesztem a fonalat és a lámpám is kezd lemerülni. Papp Lacó viszi innen a prímet. 15-16-ban fennakadunk a bozótban. Ez nem kellett volna!
(8. hely 95:11) Bajnok Pápai "Golyó" János. 2. Szieberth Páter, 3. Moravszky János

Lacó! Emlékszel erre a közös lapos kúszásunkra a bozótosban? Egy örökké valóságnak tűnt. A sárga lámpafényben, a cipőtalpadon a stoplikat számolgatva haladtam mögötted. Az egyetlen reményt nyújtottad, hogy beérjek a célba.