[Tajfutas] Farkasok a bükkben Na és HIÚZOK!:)

Kovács Gábor borea at is.hu
2010. Okt. 22., P, 20:41:51 CEST

Még jó hogy nem éjszakai OB lesz a hétvégén :-)

Nem úgy mint '87-ben Jánoshalmán, ahol viszont az volt és állítólag egy puma garázdálkodott akkoriban arrafelé.
Annak az OB-nak a rajtjában hallgattam ki az akkori menőket. Kelemen Janót ijesztgették vele, de ő csak legyintett, azt mondta, a puma emberre csak 50 kiló fölött támad. A legenda szerint ő akkor (fénykorában) 47 volt.
(Vagy nem? Janó, hogy is volt ez?)

KG