[Tajfutas] regionális stratégia

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2010. Okt. 22., P, 11:38:54 CEST

De mivel a magyar állam megyei szinten szerveződik, azt az állami
támogatást, amit egyes megyei szövetségek jelenleg kapnak (pénz, vagy
ha az nem is, a működési feltételekben, pl. könyvelő, stb. terén),
csak így tudják felszívni.
Az EU-ban meg csak a pénzek leosztásában van szerepe a régióknak, a
kedvezményezettekben már nincs.
Létre lehet hozni viszont a megyéken felül a regionális szövetségeket,
tudok sportágat mondani élő példára. Csak mi értelme nálunk...

Üdv,
Skuló Marci