[Tajfutas] Mosa

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Okt. 22., P, 10:01:19 CEST

Volt már és lesz még Tájfutóklub Mosáról.
Legutóbb ezt jegyeztem fel:

Mese a Kis Gombóc sztori

Legutóbb a Tájfutó klubban levetítettek egy tv riportot, amely az elmúlt
években készült a magyar tájfutás legjelentősebb, karizmatikus
személyiségével.
A világbajnoknő tájfutó karrierje kezdeteiről szólva Kis Gombóc sztorit
adott elő (aki nem szorult be két fa közé), miközben részletek jelentek
meg páratlan terepfutó mozgásáról, amellyel évekig messze a legjobb volt
a nemzetközi élmezőnyben. Különösen azok számára volt disszonáns a
sztori, akik a kezdetektől ismerhették pályafutásának alakulását.

Mese, hogy a Kis Gombóc csak gurult le a hegyről. Az első pillanattól
hihetetlen ambícióval, fáradhatatlanul teljesített, később küldetésként,
szinte rögeszmésen harcolt tovább, a tökéletest, az abszolútat
ostromolta. Önmagával szemben soha nem ismert kompromisszumot.
Kinek jó ez a Kis Gombóc sztori? A képességhiányosoknak? A langyosban
dagonyázóknak?

2009. május 10.