[Tajfutas] Rozsomák Kupa

Verebélyi Zsolt verebelyizsolt at globonet.hu
2010. Okt. 21., Cs, 22:58:59 CEST

Sziasztok!

Amit az Ádám leírt, nagyon sok igazság rejlik benne!!!

Nem hiszem, hogy a regionális versenyek irányelveinek a jó pofiság határát
kell súrolni. Amíg mások komolyan készülve (térkép, engedélyezés, időben
lévő kiírások), addig mások majd, lesz valami céllal rendezik versenyeiket.

Valóban egymást érik az országos és regionális versenyek, nem kéne
szabályozni végre?! A versenybírói képzés tanultak alapján el kéne osztani
régióként a versenyek időpontjait. Ne legyen az, hogy egy egyesület évi 3
országost és még 5 regionálist rendezzen. El kell kerülni a létszámok sok
felé osztódását! Ha így folytatódik, biztos nem lesz megfelelő minősítés e
téren.

Valamint a nevezési díjak szabályozását is meg kell oldani, aki többet kér,
az többet fizessen be a közösbe. Vagy aki több országos versenyt rendez az
is többet fizessen be a közösbe. Lehet, hogy így nem kellene tagdíjat
emelni?

Igazat adok a piaci alapú versenyek terén, nem túl megerőltető így versenyt
rendezni, ami nagyon jó befektetésnek bizonyul.

Üdv. Verebélyi Zsolt

  _____