[Tajfutas] Korabeli OB megnyitó és Hungária szpíker fotók

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Okt. 21., Cs, 22:45:22 CEST

Sziasztok!

A lakásom átalakítása során előkerült több évtizede felgyülemlett szír-sza..között mindig találok valami érdekeset.
Most (is)küldök két fotót...............
A múlt héten a farsta váltóformáról Kelemen Janó írt........, most meg én tartom egyedinek azt az 1982 -es esetet, amikor ÉN első ízben találkoztam olyannal, hogy egy tájfutó verseny előtt összehívják az országos bajnokság összes indulóját és nekik vmféle versenymegnyitót(?!) tartanak. Nos, ilyen történt 1982-ben Pásztón az OEÉB előtt.
 Én azóta sem voltam ilyen jellegű bajnoki elő összejövetelen

lásd felső fotó:
Bár kicsi a dpi ,de talán még igy is felismerhető néhány sporttárs, köztük sajnálatosan többen már nincsenek az élők között

 akit én még felismertem.......  balról : Balogh Imre(Karcag) Szabó József, Gyalog(Tódor) László, Loch (Lóczi) Ferenc(ekkor talán mindhárman GSSE-ben futottak)-, Kelemen Janó, Tüskés  Bandi, Papp Lacó (Tipós), Lukács (Videoton) mellette talán Benedek Berci, (hátul Molnár Géza BEAC) Kovács Attila (Debrecen-Miskolc), Mohácsy Tamás(nem biztos), és Hazai Balázs(BEAC) meg ki tudja ki más........
Nézegessétek!

alsó kép : Igazi (OSC-s) szpíkerek a pásztói Hungária Kupán! (nem kellett nekik számítógépes skubizás, tudták mit kell mondaniuk a nagyérdeműnek......)
lásd:Krasznai Orsi, Tálas Sanyi, Hegedűs Zoltán

Szóval időközben az öcsém lehetőséget biztosított arra, hogy ezen régi fotókat a honlapra vhová feltegye.
Remélem zöldágra tudok vergődni az azóta fotósból lett helyi tv-t is üzemeltető személlyel, így esetleg
kölcsönbe átadja nekünk a régi fotókat, negatívokat.

Zentai (Popey) József