[Tajfutas] WMOC2011 nevezés fizetés

Tihanyi László poen01 at t-online.hu
2010. Okt. 16., Szo, 09:58:54 CEST

Tisztelt /szenior/Tájfutó  társadalom !

Örülünk,hogy hosszas rendezői belső vivódásunkat az adandó válaszról /ebből igazán csak igy lehetett kijönnünk/ maga a "szelet" elinditó s már-már vihart kavaró tájfutó Barátunk az alábbi levelével lényegében
lezárta a hozzászólások s kivánságok széles folyamát.
Magunk annyi költségek csökkentési formát ajánlunk T.Mindőtöknek azaz aki szeretne élni az október 31.-ig magadott kedvezményes nevezési dij befizetésével:
az Ősz hátralévő 3 országos versenyén-a két OB -én s a Spari -in   kp.-ban /euró /vagy Forintban / ez most 1 fő/110 euró illetve 30.500 forint / kifizetheti nyugta ellenében a WMOC2011 Szervező Bizottság gazdasági vezetőjének:
VONYÓ Péternek !
/eddig 21 országból kaptunk már nevezéseket és a szállások is jól fogynak !/
Barátsággal és együttérzéssel  harcos üdvözletem :
Kiss Endre a WMOC2011 Szervező Bizottság Elnöke

Sziasztok!

A lenti levelemmel nem gondoltam, hogy ilyen vihart kavarok a levlistán, de azért nem bánom, hogy előjött sok gondolat!

A korrektség kedvéért azért el kell mondani, hogy a jövő évi lesz az elmúlt idők egyik legolcsóbb Szenior VB-je!

2008-ban már 110 Euró (kb. 30 ezer Ft) volt a legolcsóbb nevezési díj,

2009-ben 242 AUD (kb. 46 ezer Ft)

2010-ben 300 CHF (kb. 60 ezer Ft)

2011-ben 110 Euró (kb. 30 ezer Ft)

2012-ben a bulletinben 90-150 euró van írva ami várhatóan a 150 fele fog tendálni!

Azt sem tudja szerintem mindenki, hogy az IOF 20 Euró/ fő befizetése mellett a rendezőknek még 15 Euró/fő-t be kell fizetnie az MTFSZ-nek, ami megnöveli a nevezési díjat!

Esetleg erről, vagy ennek egy részéről az MTFSZ a magyar versenyzők esetében lemondhatna!

Természetesen ez csak egy javaslat!

Üdvözlettel!

Nemesházi László

_____________ NOD32 5534 (20101015) Információ _____________

Az üzenetet a NOD32 antivirus system megvizsgálta.
http://www.nod32.hu