[Tajfutas] Sportági promó video

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Okt. 15., P, 11:00:11 CEST

Sziasztok!

Ebben nincs közöttünk vita, és abban sem, hogy a tájfutás egy extrém sport
(gondoljunk csak az idei Diákolimpiára, vagy a Középtávú és Váltó
OB-ra):)...

Azonban egyrészt az extrém és a "cool" között is érzek elég komoly
különbséget, másrészt sportágválasztáskor a 9-12 éves korban jellemzően nem
egyedül dönt a gyerek, sőt sokszor a szülő véleménye a meghatározó. Több
olyan esetem is volt, hogy a gyerek jött volna, mert ez milyen "cool" és a
barátnője is ezt csinálja. A szülő viszont nem engedte el a gyereket, mert
ez milyen "extrém"... ebben a korban még sokszor maga a szülő keres
sportágat a gyereknek, ha őket meg tudjuk szólítani, az sokat jelenthet a
sportágnak.

Szerintem egyébként még az általad említett 13-16 éves korosztályban is a
legtöbb esetben nem egyedül dönt a gyerek, de itt már valóban hangsúlyosabb
szerep jut a gyerek saját választásakor annak, hogy az adott sportág
mennyire "cool". Akik belülről ismerik ilyen korban már a tájfutást, azok
szerintem érzik is, nekik "cool" a sportág:)... (Utazás, buli, haverok,
fanta:))

üdv. Viktor