[Tajfutas] Sportági promó video

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2010. Okt. 15., P, 09:46:03 CEST


"Nem biztos szerintem, hogy a sportág extremitásának kihangsúlyozásával lehet
tömegeket megmozgatni a sportágnak. Valahogy az erdőre, a szép környezetre,
a térképre, a futásra, a jó hangulatra, esetleg a közös utazásokra kellene
kihegyezni egy ilyen reklámfilmet. Hosszan mutatott ácsorgás nyilván nem
vonzó, de ezek nem is kész megvágott reklámfilmek."

Nekem rögeszmém, hogy de. Egy sportágat akarunk eladni, méghozzá  
fiatalok felé, akik nem lesznek vevő arra, hogy a nagyapjuk  
korosztálya sétál az erdőben (legyen az az erdő bármilyen poétikusan  
szép). Ők büszkék akarnak lenni arra, hogy valami tiszteletreméltót,  
csinálnak, olyat, amit más nem tud. Mert nehéz, fárasztó, esetleg még  
veszélyes is, őrültségnek hangzik belevágni, amire a többiek azt  
mondják, hogy 'öregem, te nem vagy normális'. Egy csomó sportág épít  
ilyen nimbuszt magának és szépen vonzzák is a fiatalokat, csak hogy az  
általam legismertebbet említsem, pl. a mountain bike.

Nyilván nem földön fetrengő, kimerült, csapzott versenyzőket kell  
mutatni, ez lenne a másik véglet, az már taszítana, arról nem is  
beszélve hogy ez a korosztály még jórészt a szüleik döntésére  
cselekszik, akik nem biztos, hogy díjaznák a dolgot, de pörgős  
küzdelmet bemutatni azért lehet. És ez nem zárja ki az általad  
említett értékek bemutatását sem, csak nem azokat helyezném előtérbe.

Anno én is csináltam egy filmet, lényegesen szerényebb technikai  
háttérrel (analóg kamera). Kb. ilyen lenne az én koncepcióm:

http://www.youtube.com/watch?v=fQZFpxvA2W0

2:20 - 2:37 között van az ellenpont, a zene adott megkövetelte az  
álldogáló versenyzők bemutatását. Itt poénnak elment, de egy promóban  
ez a rész nem kaphatna helyet.

Dani

----------------------------------------------------------------
This message was sent using IMP, the Internet Messaging Program.





További információk a(z) Tajfutas levelezőlistáról