[Tajfutas] WMOC 2011 nevezés, fizetés.

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 23:13:57 CEST

Sziasztok!

Ez a vita sem a listára való szerintem. És mivel Magyarországon sajnos még
nem az euró, hanem a forint a törvényes fizetési eszköz, szerintem nem is
képezhetné vita tárgyát, hogy a nevezési díjat rögtön forintban (vagy
legalább forintban is) meg kellett volna adni. Azt viszont valószínűleg az
EU előírja, hogy nem lehet a magyar állampolgároknak más úniós
állampolgárokétól eltérő nevezési díja. Nem vagyok jogász, lehet, hogy
tévedek. Kíváncsi lennék tehát a jogvégzett sporttársak véleményére.

Üdv:
Gerzson