[Tajfutas] WMOC 2011 nevezés, fizetés.

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 13:41:54 CEST

*
*"Tehát a magyar nevezőknek adott bármilyen kedvezményt a külföldi
indulókkal fizettetnénk meg, mert nem tehetünk különbséget a hazai és a
külföldi indulók által fizetett összeg között."**
** Zetor*

Másképpen értelmezve: Kedvezményes magyar nev. díj esetén kisebb lenne a
rendezők haszna a hazai indulókon.
Kérdés, hogy a kisebb nev. díjért elmennek-e annyival többen a VB-re, hogy
összességében jobban járnak a rendezők?

Kovács Péter
BBB

(Az egyes szám harmadik személyből kitalálható, hogy én sajnos nem megyek.
Régebben úgy gondoltam, hogy majd akkor megyek szenior VB-re, ha itthon
rendezik, és azt már meg tudom fizeni. Jövőre az egyik teljesülni fog :-)