[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

Nagy Lajos nagyluji43 at vipmail.hu
2010. Okt. 13., Sze, 12:58:37 CEST

Üdv Mindenkinek!!Nem értek egyet Gerzsonnal.Miután az OB.(nagybetüvel) egy ideje nyílt,így gyakorlatilag "bárki" elindulhat.Jómagam is majdnem csak OB.-n indulok.Véleményem szerint nem szabad semmiféle rangsorpontokkal bárkit kizárni.Igenis nekem rang ha az OB.-n indulhatok,és gondolom még sokan így vannak Nem Ok nélkül van hogy itt vannak a legnépesebb mezőnyök. A pályák keménységét természetesen a mindenkori legkeményebbek kell hogy legyenek,mert mindenkinek érezni kell hogy OB.Volt egyszer egy Szenior hosszútávu OB.Piliscsabán ahol már a pályaadtok megtudtával gyakorlatilag kérdőre vontam (nyugodjon békében) Krasznai dokit,hogy miért ilyen rövid a pályám (F-45).Ugyanis ha nem hibázok jobb időt jöttem volna mint az előző év nappali OB.-nén akkor azzal érveltem, hogy vannak nagyon sokan akik keményen edzenek és pont a rövid pályákkal a keveset, vagy nem edzetteket segitiÚgy gondolom hogy adjuk meg az OB:-k rangját a pályákkal is.
Tisztelettel: nagyluji.