[Tajfutas] [MTFSZ Sportagfejlesztesi Terv] sportagatfejlesztunk?

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Okt. 13., Sze, 10:03:31 CEST

Ettől függetlenül szerintem járható út tudna lenni, hogy az FN14-21 -es "A" döntők pályái az átlagnál keményebbek legyenek.
Aki meg nem jut be, azoknak maradjon a könnyített verzió a "B", "C", stb. döntőkben.
Így a káposzta is megmaradna ...

Csak a pályakitűző tudjon is erről! Sajnos sokszor nincsenek tisztában a pályatervezők az aktuális szabályokkal, mert elfelejtenek utána olvasni a tervezés előtt (és most itt nem konkrétan a hétvégi versenyre gondoltam!).

Mozsár