[Tajfutas] sportagat fejlesztunk?

László Pap paplaco56 at gmail.com
2010. Okt. 13., Sze, 03:54:57 CEST

A triatlont el lehet "adni". Látványosan rendezik. (Persze ott sincs az OB-n
hatalmas nézőközönség.)
Sokan bringáznak, kocognak. Ezekhez meg gyártják a drága felszerelést. Ezért
aztán van is szponzor. (Igaz inkább külhonban.)
Börzsöny tényleg jó, lehet ott normális pályát is kirakni. Régen részt
vettem ott jó pár versenyen. A domborzat tényleg erős, de aki látta a svájci
térképeket, esetleg futott is rajta, hát ott egybeérnek a szintvonalak.
(A 70-es évekből én is tudok adni nosztalgia pályákhoz térképet. Azt én is
érdekesnek tartanám, ha egy akkori 12 km-es, 7 pontoson nosztalgiázna a
gárda. :-)

Lacó