[Tajfutas] Hét végi regionális normáltávú bajnokság

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Okt. 5., K, 09:37:46 CEST

II. Szentendrei Tájfutó Fesztivál címen jött az információ (értesítő) a
listára.
Erre fel választottuk az október 13-i (rendkívüli) Tájfutó klub témájává
a sportág népszerűsítését.
(amiről szintén jelent meg közlés a listán)
Akit érdekel, a "fesztivál" filmjét jövő szerdán megnézheti a klubban.
Boxi