[Tajfutas] Hét végi regionális normáltávú bajnokság

Marosffy Dániel dani at shivling.hu
2010. Okt. 4., H, 21:51:38 CEST

Nem jól látod: 4 helyről LEHET. Meggyőződésem, hogy ha egy kiírás eljut
az mtfsz.hu szerkesztőségéhez, akkor ők azt fel is teszik. Ugyanígy
működik a többi hely is. Alapvetően a versenyrendezők érdeke, hogy a
kiírások felkerüljenek.

Az meg aligha érdekel bárki külsőst, hogy az Splitbrowser és a
Routegadget mit tartalmaz. Ez belső ügy, nem hírverés kérdése.

Dani