[Tajfutas] Hét végi regionális normáltávú bajnokság

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Okt. 4., H, 21:50:40 CEST

Sziasztok, én ma hallottam először félfüllel egy hétvégi versenyről ami
Szentendrén lesz. Lesz? Állítólag van kiírása is, stb, de szerintem a
listára semmi nem jött, pedig biztos többeket érdekelne, mint hogy kinek van
és miért rajtengedélye, hogy az üzletszerű tájfutásról ne is beszéljek:-).
Házak között emlékeim szerint nem csak Velencében lehet eltévedni.
MM