[Tajfutas] Hét végi regionális normáltávú bajnokság

Füleki Dániel fuleki.daniel86 at gmail.com
2010. Okt. 4., H, 20:05:37 CEST

Kedves Popey!

Tudom, hogy a leveled óta már megkaptad tőlünk külön is a kiírást, de nem
állom meg, hogy reagáljak a leveledre.

A megyei bajnokság kiírását kb. 3 hete küldtem el a listára, 1 hónappal a
verseny előtt!
Az MTFSZ oldalra való felkerülés tőlem független, nem tudom, hogy miért van
elúszva a frissítésekkel a szövetség. Sajnos a tavasszal rendezett Gyöngyös
Kupa eredményei sincsenek fent a honlapon, pedig külön is megküldtük a
szövetségnek a versenyjegyzőkönyvön kívül!

Az értesítő a napokban kerül kiküldésre, csak 1 apróság miatt nem tudjuk még
publikálni.

Egyébként pedig az egyesületünk honlapján is megtalálható a kiírás és minden
információ időben, azt pedig nem hiszem, hogy nehéz lenne megtalálni!

Kérlek a jövőben, ha valami kérdésed van a versenyeinkkel kapcsolatban,
akkor NE a listára küldd, hanem nekünk, a rendezőknek! Én se küldök neked a
listán keresztül levelet, hogy nem neveztél időben, akarsz-e jönni!

Köszönettel:
Füleki Dániel
Gyöngyösi Tájfutó Klub