[Tajfutas] Váltó OB eredmények változása

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Okt. 4., H, 14:43:03 CEST

Amiért Te sem csak a Brunónak küldöd emezt, hanem a listának és így nekem
is, melyben azt kifogásolod, hogy Brunó az előző levelet miért  nem csak a
Mihóknak küldte. :-) De magyarázom tovább: Számos esetben tapasztaltam, hogy
ha valamilyen megjegyzésem volt, és azt csak a tévedés elkövetőjének írtam
meg, semmit nem reagált rá az illető. Más hasonló esetekben, amikor nemcsak
az elkövetőnek, hanem a listának írtam, többé-kevésbé pozitív reagálás
történt. Sajnos ilyenek vagyunk, bizonyára magam is, ezt tudomásul kell
venni. Nem szeretjük, ha a lista nyilvánossága előtt kiderül valamilyen
bakink, a nyilvánoság sem mindig szereti, ha fölöslegesen kap leveleket, ha
viszont magánban kapjuk az észrevételt, akkor lusták vagyunk foglalkozni
vele.

Üdv:
Gerzson