[Tajfutas] versenyengedély

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2010. Okt. 4., H, 09:50:32 CEST

NÁLAM IS ez történt 1996.   EGÉSZ évben!! Csak az egyéni OB ragsorpontos eredményében fedeztem fel, a KÍNOS bejegyzést: nem is indulhatott volna, mert nincs versenyengedélye!! - MÉG MA IS A BÖGYÖMBEN VANNAK A HUNYÓK!!
Azóta megtudtam , hogy a Krasznai Orsi  és a Balogh Laci/F85/ csapat pontszerző helyesek!!!! és NEM VOLT VERSENYENGEDÉLYÜK! Vajon miért???!! Mert ilyennel , mint CSAPAT "nem pöcsölnek"! HÁT EZ VAN!!  Ki jön a Vörösmarty-Kempelen Nosztalgia  Egyesületbe???   :-((    ViPi