[Tajfutas] Hivatalosság, hitelesség,valóság!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Nov. 30., K, 10:27:44 CET

Sziasztok!

Egy tájfutó egyesület (klub) címét, elérhetőségét kerestem  ma reggel az MTFSZ hivatalos oldalán.
Az ADATOK-nál  a Szervezetekre kattintva 93 tagszervezetet tart nyilván ez az összegzés.
Sajnos nem találtam meg benne azt az egyesületet melyet kerestem, amikor tök véletlenül elém tárult Nógrád megye...
Hoppá.......?!
Na, most akkor mi van!
Vagy, nagyon friss, és idő előtt már módosították ezt a listát,(HUF bejelentés 2011-re), vagy 2002-től ide ebbe a hivatalos tagszervezeti listába be sem került a HUFEZE-SK.

Én (a könyvelő útján) tudom prezentálni a 8 év tagdíjas számlákat, ( idén még várjuk a szövetség 2500 Ft-os számláját az évközi rajtengedély kiváltására), de tényleg nem tudom most ez csak véletlenül(?) maradt ki, vagy nyolc év alatt idáig el sem jutott a honlapon lévő (hivatalos?!) nyílvántartás?

Akkor vajon, miért kellett évente TAGDÍJAT fizetni.

Zentai József