[Tajfutas] WMOC2011

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2010. Nov. 28., V, 14:43:45 CET

Sziasztok!

Mivel mostanra sikerult megint feliratkoznom csak most tudok reagalni arra a sok
negativ e-mailre ami futott a listan a WMOC nevezesi dijait illetoleg. En ugy
erzem, hogy az igazi problema mindenkinel az volt, hogy a regi, egyebkent
ertheto, de nem igazan fair gyakorlatot, azaz, hogy azt, hogy a hazai
vewrsenyzok kedvezmenyt kaptak a kulfoldiekkel szemben, ezt hianyolja mindenki.
Ennek sajnos mar vege es errol a pecsiek nem tehetnek.

Szeretnek azon kevesekhez (vagy talan csak egy volt?) csatlakozni akik pozitivan
irtak a 2011-es Mesterek Vilagbajnoksagarol.  En is orommel varom a versenyt,
koszonom a szervezogardanak, hogy mar eddig is ennyit meloztak vele es mar most
szeretnem kiemelni Sebok Evat, aki olyan gyorsan, hozzaertessel es
segitokeszseggel igyekezett mar eddig is segiteni nekem nevezesi es egyeb
problemakban, hogy csak elismerest erdemel.  Igy tovabb es biztos vagyok benne,
hogy csodas jo verseny lesz!

Grant Julia
BOF