[Tajfutas] Nem tájfutó hír, de.......

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2010. Nov. 24., Sze, 16:13:46 CET

Szia Popey!

Talán nem azt a három mondatot kéne csak elolvasni! Hanem a többit is, amely Nógrád megyei futtball botrányről szól. A cikkben egy az MLSZ képviselőjétől kiargadott idézetre utalsz, ami azért valjuk be öszintén: meseszerű álom. Méhg pont a mai magyar futtballban nem a pént játsazná a főszerepet? ezt még maga a bankvezér sem tudja megoldani. Hiszen az említett adókedvezményhez kellenek a cégek, akik élnek ezzel a lehetőséggel (és támogatják az 5 kiemelt, látványsportágat) és támogatják a magyar sportot, köztük ezt a gyenge futtballt. Én a magam részéről kétlem, hogy ez mostanában olyan színtet megüt, amley éves szinte 2 milliárd forintot hoz a hazai futtballba. (Bár ne legyen igazam, mert ha ez bejön, talán az oda szánt önkormányzati és egyéb támogatások átcsoportosíthatók lehetnének más sportágakhoz.) Így addig nincs ismiból fizetni a nevezési díjakat, játékengedélyeket, játékvezetőket. Egyébként biztos vagyok benne, hogy akkor is fizetni fognak a csapatok!!! A foci erről szól ma Magyarországon!!! Nem a játékról.

Azon a szinten viszont nem szeretnék tartani!!!
Bár nem biztos, hogy a tájfutás jó írányba halad, de mi legalább megpróbálunk valamit tenni!

üdv

Fehér Ferenc