[Tajfutas] Az év tájékozódási versenyzői

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Nov. 18., Cs, 15:00:21 CET

Azért van számtalan lehetőség az *öregifjak* számára is:
kik, ha nem ők lehetnének az Év edzői, az Év tájfutó térképészei, nem
beszélve még számtalan rangos kitüntetésről.
Nem kellene értekezni a sportágfejlesztésről, mert az olajozottan futna,
ha a senior korosztály kiválóságai ez irányban
tennének erőfeszítéseket ahelyett, hogy lábfájósan hétről hétre csak
"versenyeznének" velük egyivású rozzant "sportolókkal"
(edzés nélkül, begyógyszerezve) pár fős mezőnyökre daraboltan.
Természetesen *Tisztelet a Kivételeknek!*
Boxi