[Tajfutas] Re. nyelvhelyesség

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2010. Nov. 8., H, 20:38:41 CET

 Kedves Gerzson Keri!Direkt magánban írtam Neked a levelemet előző hozzászólásodra reagálva, pont azért, hogy ne "fertőzzük" a tájfutó listát ilyen kakaskodásokkal!!Te azért válaszoltál rá a nagy nyilvánosság előtt! Köszi!A nevemet valóban nem említetted, de bocsáss már meg Nekem, magamra vettem, hisz levelemre reagáltál. Vagy rosszul emlékszem!!!!!Egyébként meg elbeszélünk egymás mellet és Én itt be is fejeztem!ID.V.G.ui. (utóirat) Egyszer azt mondta Nekem egy bölcs ember, hogy olykor hallgatni ARANY!!!!