[Tajfutas] Spari Kupa 2. nap a Route Gadget-on

László Pap paplaco56 at gmail.com
2010. Nov. 8., H, 16:49:09 CET

"férjét is összetévesztettem egyszer egy másik Váczi úrral, akiről egy
természetvédelmi (konkrétan ürgék és hasonló állatok védelme) témájú cikkben
olvastam. -:( "

Ha jól értelmezem ezt a mondatot, akkor nem tévesztette össze Gerzson egy
másik úrral.
Ági férje ürgékkel foglalatoskodik. Multkor a mélyhütőben is volt egy. :-)

Lacó