[Tajfutas] Legyél törzstámogató! -Tájoló 2011. évi előfizetése

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2010. Nov. 8., H, 12:24:31 CET

> Most azonban jelentős változás történt a jogszabályokban: a támogatás nem
> jár együtt személyi jövedelemadó ill. adóalap csökkentő lehetőséggel, így
> a támogatásról igazolást sem kell adni.

Tudtommal csak a magánszemélyek adócsökkentési lehetősége szűnt meg, a céges
még áll, vagy rosszul tudom?

És ha már adó: sok szó volt itt az érem-díjazás adóztatásáról, de arról már
nem, hogy a nyáron egy, a sportról szóló saláta-törvényben újra
visszaállította az adómentességet a parlament értékhatártól függetlenül.
(Más kérdés, hogy a kivételek helyett szerintem inkább az adómentes
juttatásokat kellene újraszabályozni, mert így a pénzdíjasabb sportágakban
egy pénzzé tehető valódi aranyéremmel jól ki lehet kerülni az adózást.)

Ugyanez a törvény tartalmazta az 5 kiemelt csapatsportágra vonatkozó
társaságiadó-kedvezményt, ami szintén szóba került itt a listán a nyáron.
Érdemes beleolvasni a parlamenti vitába, az ellenzéki pártok (főleg a két
kisebb) módosító javaslatokkal kiterjesztették volna minden sportágra,
amivel elvben a kormányoldal is egyetértett, maga az előterjesztő példának
hozza a tájfutást is. Csak épp nem merték megtenni, mert így is sötétben
tapogatóznak a kieső TAO-t illetően.

Üdv,
Skuló Marci