[Tajfutas] nyelvhelyesség RE.

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2010. Nov. 7., V, 23:00:36 CET

 Kedves Gerzson Keri!Megtiszteltél a hozzászólásoddal! Köszönöm!!!! Nézd meg légyszi, hogy a pontot, vesszőt jó helyre tettem-e, nehogy itt legyen a világvége!!!(most elbizonytalanodtam, lehet, hogy ezt külön kell írni?!)Az azért érdekes, hogy a speeker szó nem szúrt szemet Neked, hisz talán úgy kell írni, hogy speaker.Természetesen elnézést kérek mindenkitől akit bántott ez a helyesírási hibám.Remélem nem lesznek álmatlan éjszakáik!!!Köszönöm az értékes hozzászólásodat!!Tisztellek:id..V.G.ui. Könyörögni meg nem kell. Azért a filmekben az emberek szoktak az életükért!!!