[Tajfutas] Józsák a tájfutásban

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Nov. 7., V, 18:06:07 CET

Sziasztok!

Gerzson 4 .pontját az alábbiakkal egészítem ki:

                                                 "Józsák a tájfutásban"

Az első a legfiatalabb salgótarjáni Józsa Gabi időközben már eltávolodott a sportágtól.
A Gerzson által hiányolt korban is második Józsa Gabi Törekvés SE ott volt a Eger Grand Prix II. futamán és hosszabb távollét után még most is 90 perc alatt lenyomta az F21A  pályát. VISSZAVÁRJUK A TÁJFUTÓK TÁBORÁBA.
A harmadik a sorban és a korban Riczel Zsuzsi horihorgas férje, akinek mondtam is a verseny céljában (II.nap) hogy szinte szélvészként száguldott a meredek hegyoldalban........-mint a végén kiderült ez meg is hozta számára az előkelő helyezést (F 21 B 2.)
Az, hogy gyermekeik már tájfutnak, nem tudom, ha igen, tovább növekszik a Józsa nevet viselők száma a sportágunkban.
A negyedik Józsa tudomásom szerint a mi korosztályunkból való DTC-s szenior versenyző , de ő a György nevet viseli.

Popey

..........Engem viszont egy másik válogatott élversenyzőnk hogyan léte, hol léte is érdekelne. A neve : Gösswein Csaba.
Mi van vele? Őt is rég láttuk tájfutóversenyen......