[Tajfutas] Fwd: Re: Re: Mecsek

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Nov. 4., Cs, 21:26:20 CET

Sporttársak!

Mivel olyan pletykák terjednek, hogy jövőre a Mecsek Kupa mint kísérő
rendezvény nem lesz rangsoroló, ezért kérdezem a következőket:

Rangsoroló és minősítő verseny lesz-e a 2011. évi Szenior Világbajnokság és
kísérő rendezvénye, a Mecsek Kupa?

Először próbáltam levelezés nélkül megtalálni a választ a weben, de a
Kiírásban és a Bulletinben is csak annyi van, hogy (idézem)

A Szenior VB mellett a fiatalabb korosztályok számára lehetőség nyílik a
kísérőversenyen (Mecsek Kupán) való részvételre,mely a következő napokon
kerül megrendezésre a Szenior VB-vel megegyező terepeken: július 3., július
5., július 6., július 8. Kategóriák: F/N 10C, 12C, 14B, 16B, 18B, 20, 21A,
Br, Nyílt könnyű, közepes, nehéz

Itt mindjárt van egy olyan baki is, hogy a fenti szövegben hiperlinkként
jelölt "Mecsek Kupán" szövegrészre kattintva megjelenik a már lezajlott
2010. évi Mecsek Kupa honlapja. Nem hiszem, hogy ez bárkit érdekelne, aki
olvassa a Szenior Világbajnokság Bulletinjét. Így ebből nem lettem okosabb a
2011. évi Mecsek Kupa minősítő jellegét illetően.

Félek, hogy a Mecsek Kupa eddigi nimbuszának esetleg ártana, ha csak egyszer
is nem lesz minősítő. Igaz ugyan, hogy az igazán profi módon, kíválóan
rendezett Tavaszi és Őszi Boróka Kupák sem minősítő versenyek az utóbbi
években és mégis jók.

Üdv:
Kéri Gerzson