[Tajfutas] Fekete öveseknek, szállásajánlat

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Nov. 1., H, 17:21:38 CET

Sziasztok,
Ma délután kis családommal tettünk egy sétát a pécsi EKF programok színhelyein és a Tudásközpont és Kodály hangversenyterem között betértem a Szalay László Kollégiumba. Ez egy most felújított kollégium, ami a WMOC egyik legújabb ajánlott szálláshelye. A Portás bácsi volt oly rendes és még egy  2x3 ágyas vendégszobát is megmutatott nekem a földszinten. (Elmondása szerint az emeleti koles szobák is így néznek ki.) Szuper! Együtt utazó klubtársaknak és 6 fős családoknak ideális szállás. A belváros egy karnyújtásnyira, és a Zsolnay negyed a Vb-ig elkészül., az pedig nyíllövésnyire van. Itt van egy honlap amin megtekintheted a szobák képeit. http://pecshostel.hu/index.php?p=hostel&id=6 Egy, az egyben ezt láttam én is. Minden vadi új. Tuti, hogy nem nyikorognak az ágyak, fürdő, konyha, hűtő internet. Vigyázat azért táncolni nem lehet bennük és talán a diákok sem lakják le egy év alatt az emeleti szobákat.
Én csak azt tudom javasolni, hogy ne nagyon várjatok a szállások lefoglalásával. (A keleti oldala -azon belül a folyosók déli végén lévő szobák- lesz a hűvösebb és csendesebb, de ezt úgy látom előre nem lehet bejelölni a szállásfoglalási felületen.)
Én szóltam jó előre!!!