[Tajfutas] Számítástechnika EB kapcsán

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2010. Május. 31., H, 14:03:36 CEST

Akkor ezt körbe is jártuk. Egyrészt Emir, itt már el is buktunk.
Másrészt ez nem egy általános, jól bevált megoldás, hanem a finnek
egyed fejlesztése, ami történetesen lehet, hogy jobban sikerült, mint
a bolgár, de a fundamentumok ugyanazok.

Ezzel együtt a felvetés nem rossz, kéne ilyet fejleszteni és
általánossá tenni, csak hát ezt valakinek meg is kell csinálni, aztán
meg sokszor kipróbálni, mielőtt üzembiztos lesz. Nem tudom, erre van-e
kereslet. Főleg fizetőképes.

Az eb egyébként ott van elhantolva, hogy a rendezői alkalmazásokból ki
lehet-e nyerni automatikusan, időzítve és strukturált formában (SQL)
adatot. Amint adatbázisban van, már csak meg kell jeleníteni, ez
utóbbi nem gond. Az első lépést viszont nem tudjuk megtenni az
alkalmazás fejlesztője nélkül.

Dani

Idézet ("Kelemen János (netquick)" <nemelek at netquick.hu>):