[Tajfutas] 24 órás

Bánki Zoltán bankizoli33 at gmail.com
2010. Május. 28., P, 08:18:10 CEST

Uraim!

Gondoljuk csak végig, hogy a 3sz versenyek infrastrukturális körítésére
hajazó Lipica Openre miért járunk hosszú évek óta?

azért mert közel van?..............
azért mert olcsó?..............
azért mert lerágott csont-terepen van?..............
azért mert sosincs hiba a rendezésben?..............
esetleg a kurva jó fóliájuk miatt?............
mégis, minden évben annyi magyar van, amennyivel egy kisebb
versenyrendező itthon már megelégedne
MIÉRT?????
(idén már volt némi körítés, de lemaradt az első napi térképekről az
észak vonal!!!!)
jövőre mégis többen leszünk ott szerintem.

Szóval asszem egy alacsony költségvetésű verseny is lehet jó, ha az
alapok, amiért a tájfutást szeretjük, stimmel!!!
Ideje felfogni, hogy építő jellegű kritika nincs, csak romboló! Ami épít
az a tanács, és annak a megfogalmazás módja, mert az sem mindegy, hogy
azt hogy adjuk elő!
Acsarkodók, hátulról támadók, "előre megmondók" meg szerintem most már
télleg húzzanak a büdös francba, hihetetlen egy brigád!!!!

De asszem inkább én húzok... a következő levelem tartalma:
unsubscribe

Pá lista!!!