[Tajfutas] 24 órás

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Május. 27., Cs, 23:39:04 CEST

Sziasztok!

Szerintem nem kell, hogy ennyire szíven üssön az a mondat.

Azt garantálom, hogy mi nem fogjuk befóliázni a majdnem ezer darab térképet,
amelyikből ráadásul megjósolhatatlan, hogy melyik lesz felhasználva, mert a
csapatok dönthetik el, hogy mikor melyik pályát futják.

Mindenki kap "golyóálló és viharálló" fóliát amibe, ha berakod a térképed,
akkor biztos, hogy nem ázik el, és emellett jól olvasható rajta keresztül a
térkép. Reméljük lesz, aki jó időben fut, és nem viharban, és esetleg nem
szereti a fóliázott térképet., meg biztos lesz, aki hatszor vagy hétszer is
fut (egyénik esetleg 12-15 vagy még többször is), ezért nem akarunk
feleslegesen gyártani vagy 500 db szemét fóliát, hanem a versenyzőkre
bízzuk, ki melyik futásához használ fóliát, és aztán egy következőhöz kér-e
újat vagy sem. Ha nem muszáj, nem akarjuk szennyezni a környezetet, emellett
nyilván szívesebben költjük másra a pénzt (pl. díjakra), mint felesleges
fóliákra, ill. fóliázásra.

Az igaz, hogy így lehet, hogy elmegy 10 másodperc induláskor, míg belerakod
a fóliába a térképedet, de annyi szerintem még belefér ebbe a
versenyformába:-).

Bízom benne ez lesz a legkisebb problémája a külföldieknek, mert akkor
szerintem jó esély van rá, ha lesz legközelebb hasonló hazai rendezvény,
akkor még több külföldi váltó versenyez majd a mezőnyben.

üdv. Viktor

  _____