[Tajfutas] 24 órás

Ferenc Varsanyi ferencvarsanyi at gmail.com
2010. Május. 27., Cs, 22:23:37 CEST

Sziasztok,
Engem a külföldi csapatok vagy esély latolgatások mellett egy mondat az
értesítőben igen szíven ütött mégpedig:

*Térkép: *A térkép papírja nem vízálló, de fóliát biztosítunk a rajtban
annak, aki kér.* *

Ha jól emlékszem tavaly a KOB/ VOB hétvégéjén pont ilyen időjárás volt, s
akkor a Tipo energiát nem sajnálva, egész éjjel fóliázta a térképeket a
váltóra s így a váltón már fóliázott, lehegesztett végű térképekkel
futhattunk.  Remélem az idézett mondatot Viktorék átgondolják s normális
fóliával lefóliázzák a térképeket (nem azzal a bugyinak nevezett irattartó
fóliával, mert az nem ér semmit), eléggé muris lenne a térkép felvételénél
játszadozni a fóliákkal saját időből.  A fóliázásról már több levelezés is
ment a múltban s szerintem a külföldieknek meg sem fordul a fejükben, hogy
egy komoly versenyen ilyennel kell majd szórakoziuk, mondjuk ha szétázik a
térképjük könnyű lesz őket legyőzni, de, hogy többet ide nem jönnek
versenyezni az garantált.
Üdv,
Feri