[Tajfutas] tiltott erdőterület

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Május. 26., Sze, 13:34:45 CEST

Sziasztok!

Hétfőn és kedden voltunk kinn, látszott viharnyom, de egyáltalán nem volt
vészes, a széles laposabb völgy elmocsarasodott azért egy kicsit, meg dőltek
ki fák (egy az útra is, de azt addigra már elfűrészelték), de fák is inkább
csak ott dőltek, ahol beleritkítottak az erdőbe.

Nekem kifejezetten tetszett most a terep, és reméljük kikerül minket minden
jégeső, és zivatar, amilyen pl. tegnap volt Veszprémben.

üdv. Viktor

  _____