[Tajfutas] Mecsek kupa eredmények

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Május. 25., K, 21:35:38 CEST

Szia Gábor,
Mint ellenőrző bíró az előző órákban írtam egy levelet a Rendezőség felé, hogy amennyiben van mód rá akkor minél előbb kerüljenek fel az MTFSZ és a Mecsek Kupa hivatalos honlapjára is az előzetes, nem hivatalos eredmények html formátumban.
A pécsi alapítvány honlapján txt állományban vannak fenn az anyagok, és ez különféle kódolási problémák miatt nem mindenkinél jelenhetnek meg korrekt módon. Én speciel, de ez téged nem fog vigasztalni, rendesen, táblázatos formában látom a képernyőmön a kiterjesztett eredményeket is.
Webkamerára is gondoltam a célban (amúgy Ambrus Sanyi T-mobil kütyüje segített a munkában), de a képek feltöltési sebessége is a kilencvenes évek végi modemes netes kapcsolatomat idézték fel.
Arra is jó volt a pendrive-om "dobálása" a két gép között, hogy a nap végére kiderült, hogy a hivatalos SI gépek valamelyikén Trójai vírus tanyázik.
Üdv és egy kis türelmet kérek, addig is csatolom a nálam lévő 3. napi részidős állományt, ami talán Excel-ben való megnyitás mellett átlátható formát fog képezni.