[Tajfutas] Mecsek Kupa 2010

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Május. 23., V, 14:01:01 CEST

Sziasztok!

Ugyan én nem foglalkozom gyerekekkel, de az N12C pályát látva kicsit vakartam a fejem.
A PVSK -s fiatalok elég jól vették az akadályt, de a többieknek sikerült 20 perc/km átlag felett jönni és ez nem volt véletlen!
Gyakorlatilag több olyan átmenet is volt a pályában ami nem egy C -s pályába való.

Viszont gratulálok a Br -s pályákhoz Létrának, mert az utóbbi idők egyik legjobb pályavezetésű versenye volt. Javaslom a leendő pályakitűzőknek megtekintésre!
(Igaz a nőiben nem biztos, hogy a rajt, vagy a rajtszalaghoz ennyire közel kellett volna elvezetni a logikusnak tűnő útvonala(ka)t.

Mozsár