[Tajfutas] MK sorsoás

Kovacs Balazs Balazs.Kovacs at answare.hu
2010. Május. 20., Cs, 10:33:26 CEST

Szia Popey!
Néhány ember évek óta morog ezen, de még soha nem láttam egy objektív, rajtlisták feldolgozásából
levezetett kimutatást, ami igazolná, hogy tényleg torzít a sorsoló szoftver. Egyszer már megkérdeztem
a német szerzőt, hogy mi erről a véleménye (itt a listán is megjelent a válasz), de igazolt hiba nélkül
nem lehet tovább lépni.
üdv,
Kovács Balázs