[Tajfutas] Közlemény DO

karolyi at cs.elte.hu karolyi at cs.elte.hu
2010. Május. 19., Sze, 20:47:32 CEST

Kedves Lista,

Olvashattunk itt egy csomo higgadt es nehany kevesbe higgadt hozzaszolast,
a legtobbje ertheto es megertheto. Nyilvan nem szulethet olyan megoldas,
amely mindenki szamara megertheto, elfogadhato, amibe mindenki konnyen
belenyugszik. Nehany mozzanat azonban orokre bevesodott.

Pl. ahogy a 17. kepen lathato anyuka(?) a ket kisgyerekkel atfutott
vasarnap a versenykozponton. A nagy sarban elveszett a cipoje, egy percig
kereste, megtalalta, kiontotte belole a sarat es tovabbfutottak.

Ahogy tobb gyerek TAJFUTO VAGYOK feliratu vilagito mellenyben vagott neki,
eszunkbe juttatva Paskuj Matyi szavait, miszerint EGY CSAPAT VAGYUNK.

Noha a listat olvasva ez nem mindig tukrozodik nyilvanvaloan, ekes
bizonysag volt erre azon versenyzotarsaink hozzaallasa is, akik vasarnap
onkent es jokedvvel segitettek a kirakott pontok lebontasaban. Igazi,
kemeny toku (pardon) skacok voltak.

A vegsokig kimerult es atfagyott felvezeto stab, rendezo tarsaim, es az
egesz tajfuto kozosseg neveben halasan koszonom nekik. Kivanom, hogy ez a
mentalitas jellemezzen bennunket tovabbra is.

Udv, Gyula