[Tajfutas] diákolimpia dilemmák

Erdos info at microprof.hu
2010. Május. 19., Sze, 16:29:16 CEST

Sziasztok!

Megpróbálva megemészteni az olvasottakat kérdezem: most akkor tény, hogy
lesz ismétlés június 20-án, vagy még csak ötlet? Mert nekem úgy tűnt,
hogy tény. Már buszt is szereztem, prüszkölve, de van aki kifizeti újra,
most meg nem tudom, mi lesz. Mikor érezhetem biztosan, hogy tényleg lesz
ismétlés? Nagyon jó lenne, ha nem csak a listán jelenne meg erről
közlemény, hanem a tipo honlapon is meg az mtfsz honlapon is, mert ezt
nem mindenki olvassa. Például nálunk a gyerekek közül senki.
Szerencsére... Jobb is, ha nem hallják-látják, ami itt folyik néha.
Továbbra is úgy gondolom, hogy a jogot kivívottak, a gyerekek érdeke az,
hogy az is indulhasson, aki a Mátrába nem tudott elmenni. Elfogadom, ha
nem engedi ezt a szervező, de engedtessék meg, hogy ne értsek vele
egyet. Mert tanárként a gyereket tartom legfontosabbnak.
Szóval: mikor tekinthetjük biztosnak? Jó lenne gyors, hivatalos,
nyilvános fórumon megjelenő hír.
Aki nem jön, sajnálom. De aki kategóriájában másodéves, annak 2 év múlva
lesz ugyanennyi esélye. Magyarázd el egy 13 évesnek, hogy az az FIII
normáltáv, amit az év elején, amikor leírattuk minden gyerekkel Makrai
Évi tanácsára, hogy mi az év versenye számára, akkor azt írta, hogy a
diákolimpia, ahol dobogóra akar kerülni, hogy majd 2 év múlva, kisfiam,
az FIV-ben, 15 évesen. Ebben a korban 2 év végtelennek tűnik.
Kell verseny. Ugye lesz?

Erdős Gábor