[Tajfutas] DOL 2010

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2010. Május. 19., Sze, 11:07:20 CEST

> Jobb helyeken, ha elmarad az előadás a jegyek későbbi időpontban újra
> használhatóak, vagy visszaválthatóak. Ez utóbbinak a lehetőségét miért nem
> kapjuk meg?
>
> Ha nem megyek el egy versenyre - rajtam kívülálló és szomorú dolog miatt,
> - én szívok, mert ugrik a pénz.
> Ha a rendezők nem rendezik meg, én szívok, mert ugrik a pénz.
> Hogy is van ez?

Ez azért elég vegyes, a szabadtéri színpadon lehet hogy így van, de
pl. símaratonokon nem adják vissza a nevezési díjat akkor sem, ha nem
rendezik meg a versenyt. (És messze nem ennyi pénzről van szó, hanem
50-150 eurós összegekről.)

Jó esetben beszámítják a következő évi nevdíjba, de ez sem általános.
Az ottani filozófia az, hogy a rendezők is kockáztatnak, költenek az
előkészületekre, ha rajtuk kívül álló okok miatt nincs verseny, ne
csak ők szívják meg nagyon, inkább minden résztvevő egy kicsit.

Ehhez képest a Tipo újrarendezi a versenyt, ez szerintem elég gáláns.

Dani