[Tajfutas] RE Re: MK sorsoás,

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Május. 19., Sze, 10:33:10 CEST

Sziasztok!
(Elnézést, hogy a listát terhelem ezzel is, de talán nem árt, ha mások is
olvassák, nemcsak H. Marcell, illetve Kálmán.)

Szerintem jobb megoldás híján azt kellene forszírozni, hogy a rajtidőközt
növeljék meg, ha az adott kategória létszáma ezt lehetővé teszi. Ez
valamelyest csökkentené a párosverseny jelleget. (Az elől rajtoló
csapás-készítő teendőjét persze nem könnyíti.)

Vigasztalásul ajánlok egy másik Cramert a figyelmetekbe (aki tehát a nevét
is kicsit másképp írja, mint Stephan).

http://www.youtube.com/watch?v=lmrksYnCFZc

(J.B. Cramer 1771-1858 német származású angol klasszikus zeneszerző,
Beethoven kortársa, az elhangzó zongoraművek Mendelssohn szöveg nélküli
dalaira hasonlítanak.)

Üdvözlettel:
Gerzson