[Tajfutas] ÉOB-MACCABI KUPA 2010.

Nagy, Sándor ns at turavezetes.hu
2010. Május. 19., Sze, 09:30:09 CEST

Hát Péter, majd egyszer látsz egy igazi filmet és érezni fogod a különbséget
:)

Még egyszer hangsúlyozom: a törekvés nagyon is becsülendő, és ebből az
alapanyagból még talán lehetne is egy jó kis filmet készíteni. Ezzel így az
a baj - és ezzel most egy a sportágunkban eléggé megbecsült barátom
véleményét is tolmácsolom - hogy az ilyen kisfilmek külső szemlélő számára
nem annak mutatják a sportot ami valójában.

Mellesleg, és ezt szakmailag teszem hozzá, az ilyenfajta kép a képben vágás
"divatja" több évtizede elmúlt :)

Sanyi