[Tajfutas] MECSEK kupa 1.nap

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Május. 18., K, 21:33:45 CEST

Sziasztok!

A Mecsek kupa értesítőjében megadott info at mecsekkupa.hu visszadobja a
levelemet, ezért most a listán keresztül továbbítom a kérésemet.

Mivel most tudtam meg, hogy hol lesz az 1. napi verseny, ezért segítséget
kérek a kijutáshoz Árpád-tetőtől, vagy ahonnan lehetséges.
Ahogy nézem a menetrendeket, a 31-es busszal lehet menni az állomásról, az
Árpád-tetőig ,10.00 és 12.00-re érnek fel ezek. Nekem elég lenne a későbbi,
mivel 13:51-kor rajtolok, de ha muszáj, akkor felkelek nagyon korán, és
ebben az esetben 2 órával korábbi IC-vel és az ugyancsak korábbi 31-es
busszal megyek.

Üdvözlettel, köszönettel
Kéri Gerzson
HAV