[Tajfutas] Fotok a Diakolimpia "Normal" napjarol

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2010. Május. 18., K, 01:46:23 CEST

Tisztelt Sporttársak!

Vasárnap reggel a felvezetők visszajelzése alapján kimentem a terepre
megnézni, lehetséges-e biztosnságosan lebonyolítani a futamot.
Ahol volt hozzá bizodalmam, ott teszteltem is a patakokn való átkelést.
A terepen talált állapotokról néhány fotót is készítettem. Ebből 19
db-ot feltöltöttem, itt nézhetitek meg:
http://kep.tar.hu/kovalcsik/50673657#2

Néhány kép alatt magyarázószöveg is van.

Üdvözlettel: Kovalcsik István (ellenőrzőbíró)

(Mint ismert, a verseny rendezősége elvetette azt az ötletet, hogy a
"normál távú tájfutóverseny" elnevezést módosítsuk "extrém
túlélőverseny"-re, ezért a futam elmaradt.)