[Tajfutas] Fw: DOL2010

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Május. 16., V, 22:04:41 CEST

Nem voltam ott, és nem is tudom kikről van szó, ettől függetlenül engem
nagyon piszkál a kíváncsiság, hogy ilyen esetekben - mivel biztos nem
először fordult elő hasonló a történelemben - milyen alapon kerül a két
gyerek egyike kedvezőbb pozícióba azzal, hogy a helyszínen megkapja a neki
járó érmet, a másik pedig utólag, pótlás formájában? Kisorsolják, melyik
viheti mindjárt a holtversenyben elért helyezésnek megfelelő egyetlen érmet,
vagy netán a szebbik, avagy a kisebb testsúlyú, esetleg a fiatalabbik kapja?
Vagy aki ábécé rendben megelőzi a másikat? Szóval hogy is van ez?

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson